Dream it, Wish it, Do it

Image

(Bilder ifrån http://weheartit.com/ ) ( Pictures from http://weheartit.com/ )

Tittade in på gymmet idag, inte för att träna utan bara för att kolla hur allt såg ut och vilka olika träningsredskap dem hade, jag var ju ändå i förbifarten… Och oj vad taggad jag blev. Jag är så himla peppad att börja träna ordentligt nu och att börja leva ett mer hälsosamt liv.

Allt detta kanske kan bli lättare nu när jag ska flytta hemifrån, då jag får bestämma måltider och planering själv. Man kan alltid hoppas på det i alla fall. I verkligheten kanske det slutar med att jag bara ligger i soffan hela dagarna. Men nej nej nej, så får man inte tänka!

***

I dropped by at the gym today, not to train but to see how nice the gym was and what different exercise equipment they had. And oh how psyched I was. I am so excited to start training properly now and start living a more healthy life.

All this might be easier now that I‘m moving away from home, then I get to decide meals and planning myself. One can always hope for it anyway. In reality, maybe it ends up with me just lying on the couch all day. But no no no, I can’t Think like that!

 

7 thoughts on “Dream it, Wish it, Do it

  1. Verkar ju riktigt roligt. Skulle vara roligt för oss läsare att se olika enkla men nyttiga mattips, det skulle i alla fall jag tycka!! 🙂

    • Åh vilken bra idé! Jag är väl ingen mästerkock direkt men älskar att baka och att laga mat så varför inte dela med mig av mina rätter liksom. Kanske även kan dela med mig av några smarriga och nyttigare efterrätter/mellanmål 🙂
      Tack så mycket för tipset. Tveka inte att skriva igen om du kommer på något mer du vill läsa om 🙂

      • Ja det skulle jag verkligen tycka om. Jag är inte hemma så mycket och då när jag väl är hemma och måste laga mat så är det bra med tips på mat som är enkel och går hyfsat fort.
        😀

  2. Riktigt inspirerande bilder! Och fin blogg du har 🙂

    Kika gärna in på min och kompis blogg för att läsa om kläder, mode, träning, resor och min flytt till USA efter sommaren där jag kommer jobba och plugga på college! 🙂 Kram

Leave a Reply

