On my way

Image

 

Nu bär det av för lilla mig, och nervositeten har faktiskt släppt nästan helt och hållet. Men vem vet, den kommer kanske tillbaka när jag börjar närma mig.

Härligt att kunna strunta i jackan trots att klockan bara är sju förresten. Kan inte tänka mig att det blir kallare under dagen heller så vårkappan får sitta kvar på hängaren idag.

Hör av mig ikväll igen och berättar om allt och om hur allt har gått. Hejdå så länge!

***

Now I’m off and I’m no longer as nervous as I were before. But maybe it will come back as soon as I get there, it wouldn’t surprise me.

It was so warm this morning that I didn’t even need my jacket. That’s how it’s supposed to be this time of the year. Soon it’s summer!

You’ll hear from me again tonight, but bye for now!

Leave a Reply

