My New Babe

ImageImage

 

Det här var alltså vad jag fick med mig hem ifrån Uppsala igår. En alldeles sprillans ny och underbar Selma-handväska ifrån Michael Kors! Så sjukt snygg, praktisk och bekväm! Det kändes lite i plånboket, men jag är ändå supernöjd med köpet! Åh den är så snygg!

Var det någon som gissade rätt?

Och JA, jag har gått och blivit lite småkär i glitter, så jag har börjat glittra till bilderna något i inläggen. Vilken Photoshop-talang jag har alltså, haha!

***

This is what I came home with from Uppsala yesterday. A brand new and wonderful Selma bag from Michael Kors! It’s so stylish, practical and comfortable! The wallet became a bit lighter, but I still feel really happy with my purchase. Oh, It’s so neat!

And YES, I’ve developt a bit of a crush on glitter, so I have begun to sparkle up the pictures in all new posts. Oh what a Photoshop talent I have, haha!

2 thoughts on “My New Babe

Leave a Reply

