New Record!

blol

 

Jag tycker verkligen att det är superroligt att skriva här på bloggen, att fota, redigera bilderna och sedan lägga upp dem här, det är kanonkul. Men att det sedan finns folk där ute i cybervärlden som faktiskt intresserar sig för mig och min blogg gör ju allt tusen gånger roligare! Jag har fått så himla mycket fin respons både här på bloggen och på Instagram, och det gör mig så glad. Att människor jag aldrig förut har träffat lägger ner energi för att klicka in på min lilla blogg och skickar iväg små söta kommentarer, det värmer verkligen. Jag vet flera gånger då jag har suttit och lett för mig själv när jag har läst vad ni har skrivit.

Igår slog jag åter igen mitt gamla rekord på både besökare och visningar och det är så roligt!

Något som också är helt fantastiskt är hur snabbt bloggen har spridit sig till olika länder. Jag har fått besökare ifrån Australien, Polen, Finland, Thailand, Nya Zeeland, Frankrike, Norge och många flera länder, superkul!

Så det jag vill säga med detta inlägg är helt enkelt, Tack! Tack för att ni orkar lägga ner energi på lilla mig, tack för att ni kommenterar och gör allt detta så himla roligt! Fortsätt supergärna att komma hit, läsa och kommentera. Jag har redan fått några tips om vad ni läsare vill se och läsa om, men om ni kommer på något mer så hör gärna av er och dela det med mig. Jag uppskattar all inspiration jag kan få!

Kram på er, alla underbara läsare!

***

I think it’s super fun to write on this blog, to shoot, edit pictures and then post them, it’s a blast! Yet more fun that there are a whole community of people  out there in cyberspace that actually are interested in me and my blog, this makes all of it a thousand times more fun! I have had such a nice response, both here on the blog and on Instagram,  it makes me so happy. That people that I have never before met devote energy to click on to my blog and sends out cute comments, it really warms my little blogger heart. I know several times when I have sat and smiled to myself when I read what you all have written.

Yesterday I once again beat my old record of visitors and views and it’s so fun!

What is also quite amazing is how quickly the blog has spread to different countries. I’ve had visitors from Australia , Poland, Finland , Thailand, New Zealand, France , Norway and many more countries, super fun!

So what I want to say with this post is simply, Thank you! Thank you for spending your time on me, thank you for commenting and making this all so much fun! I would be super happy if you would continue to come here, read and comment what I have posted. I have already gotten some tips on what you readers want to see and read about , but if you know anything else please let me know and share it with me. I appreciate all the inspiration I can get!

Thank you again all wonderful readers!

2 thoughts on “New Record!

Leave a Reply

