Relaxed

ImageImage

 

Idag har det bara varit en vanlig dag. Åkte iväg till Uppsala på morgonen tillsammans med Mattias och åt frukost nere på stan, samt småkikade lite i de olika affärerna, för att sedan ta bussen hem utan några krångligheter. Men icke då, självklart hade jag kollat fel på busstiderna så att jag fick sitta och frysa i Östervåla i en hel timme innan min buss kände för att plocka upp lilla frusna mig. Det var inte den bästa dagen att strunta i jackan kan jag ju skriva nu i efterhand…

Aja, jag unnade mig själv lite choklad för att ha klarat av den där hemska timmen efteråt, och då kändes det ju faktiskt bättre. Choklad hjälper emot allt!

***

Today has just been a normal day. I took the bus in to Uppsala in the morning together with Mattias and had breakfast in Town. I planned to take a look in the stores, and then take the bus back home without any trouble. But of course that din’t happen, I had checked the wrong bus table so I had to sit and freeze in Östervåla in an hour before my bus felt to pick me up. It was not the best day to leave the jacket at home

But, I treated myself with a little chocolatebar to had survived that awful hour afterwards, and then it felt much better. Maybe It wasn’t so bad at all. Chocolate helps against Everything!

Leave a Reply

