Time For a Walk

Image

 

Har fått höra ifrån flera olika personer hur dem tycker att jag ser smalare, piggare och hälsosammare ut när vi träffas. Då blir man så himla glad och taggad på att fortsätta, när faktiskt andra människor märker en skillnad. Jag märker ju jag med och den största förändringen är helt klart min kondition. Ifrån att knappt kunna röra sig utan att bli andfådd och trött till det här är helt sjukt!
Okej, nu ska ni läsare inte tro att jag har blivit någon superatlet eller så för det är ju verkligen inte sanningen. Men det går ju i alla fall åt rätt håll och jag är så himla glad för det!

Jag kan ju passa på att tacka för allt stöd och pepp, främst ifrån min kära mor. Nu har jag äntligen kört igång på riktigt, vill absolut inte sluta och gå tillbaka till mina gamla rutiner, utan siktar istället framåt emot ett mer hälsosamt och glatt liv!

Hej och hå, nu ska jag ut och gå!
Kanske till och med blir att ta några joggingsteg, vi får se…

***

I have heard from several people now that they think that I look much more slimmer, fitter and healthier when we meet. That makes me so happy and psyched to go on, when in fact other people notice a difference. I notice it myself as well and the biggest change is by far my conditioning. From being barely able to move without getting out of breath and tired, to this is completely insane!
Okay, now you can’t think that I have become some super athlete or so because that’s really not the truth. But it is going in the right direction and I‘m so happy for that!

I can also take this opportunity to thank you for all the support and pepp, mostly from my dear mother. Now I’ve finally started for real, I definitely do not want to stop and go back to my old routines, but aims instead forward to a healthier and more joyful life!

Now I’m off for a Power walk!
Maybe I’ll even try to take a few jogging steps today, we‘ll see …

2 thoughts on “Time For a Walk

  1. Hej!
    Just nu har jag ett jättebra erbjudande på min blogg!
    40% på gelenaglar i centrala Stockholm (ord. pris 595:-)
    Passa på att ta del av erbjudandet nu! det gäller bara i maj månad
    Ha det bra! ♥

Leave a Reply

