Friday Night Cravings

Image

 

Alltså wow vilket godissug jag fick igårkväll, det var helt galet! Och snabba som vi är så hann vi som tur var ner till affären precis innan dem stängde för att införskaffa dessa nödvändigheter! Jag vet inte vad jag hade tagit mig till om jag inte hade fått min choklad den kvällen kan jag säga. Det kunde ha slutat riktigt illa!

Finns inget bättre än glass och choklad förövrigt!

***

I got such a craving for chocolat last night, it was crazy! And we just managed to get to the store in time before it closed to buy these necessities! I do not know what would have happen if I didn’t got my chocolat, but I know that it wouldn’t have ended nicely!

4 thoughts on “Friday Night Cravings

Leave a Reply

