Besöksrekord på bloggen igen

ImageImage

 

Nu har jag bloggat i över en månad och åh så roligt det är! Igår slog jag besöksrekord igen och jag vill bara tacka alla er som klickar er in här och läser min lilla blogg. Tack, tack och tack!

Något annat som också växer är min facebook-sida. Vill ni, som flera andra, få upp alla mina nya inlägg på er startsida så kan ni gilla gruppen HÄR.

Om ni hellre föredrar Bloglovin så finns jag självfallet där också, klicka då istället HÄR.

***

Now I’ve been blogging for over a month and oh so much fun it is! Yesterday I made a new visitor record again and I just want to thank all of you who reads my little blog. Thank you, thank you and thank you!

Something else that also is growing, besides my blog, is my facebook page. Would you like to get all my new posts on your home page on facebook you can like my page HERE.

And if you prefer Bloglovin, please click HERE instead.

Leave a Reply

