Be Your Moods new Colour Boost

ImageImageImage

 

Fick hem ett paket idag ifrån Be Your Mood, med en massa testprodukter ifrån deras sortiment. Denna gång var det olika nyanser av deras nya hårinpackning Colour Boost.

Be Your Moods Colour Boost är en pigmenterad inpackning som fräschar upp hårfärgen mellan hårfärgningar/toningar. Färgen håller bättre med Colour Boost och ger håret även mer glans och lyster.

Jag tycker att detta låter jättespännande och längtar tills jag kan testa produkten och se vad den går för.

***

I received a package today from Be Your Mood, with a some test products from their line.

I think this sounds really exciting and I can not wait until I can test the products and see what it can do.

2 thoughts on “Be Your Moods new Colour Boost

  1. En liten fråga bara… hur har du råd med alla fina grejer när du inte går i skolan och får studiebidrag eller jobbar? Hur får du imkomst? Vill också slippa skolan men kunna köpa fina grejer ändå 😦

    • Haha, jag förstår helt och hållet att du undrar 🙂
      Och sanningen är den att jag har jobbat lite då och då tidigare under mitt sabbatsår och tjänat ihop lite pengar som jag sedan har sparat på. Jag har även börjat tjäna lite pengar på bloggen nu på senare dagar också, vilket är superroligt!

      Sen är det också så att jag själv inte betalar för allt som jag lägger upp på bloggen. Det senaste inlägget om mina nya plagg ifrån Nelly till exempel, dem fick jag gratis eftersom jag vunnit deras tävling. Och som i det här inlägget om hårinpackningarna. detta är endast testprodukter som jag får gratis för att prova och berätta om för mina läsare, alltså göra reklam för deras företag.

      Så på sätt och vis jobbar jag ju egentligen nu. Även fast det inte alls känns som ett jobb så tjänar jag ju pengar på att skriva och göra reklam för olika företag och produkter på bloggen 🙂

Leave a Reply

