New In

IMG_3698IMG_367710436699_10152274280744877_1518998625123751953_n

 

 

Minimarket och Back hade ju som jag skrev tidigare världens rea igår och självfallet kände jag mig tvungen att åka in till stan och ta mig en titt. Eller ja, egentligen hade dem väl öppet hela helgen med alla supererbjudanden men jag hade inte tid för än igår då, på söndagen, och hur som helst så blev jag så himla förvånad när jag kom dit. Dem hade ju fullt med fina saker och ting även fast det var sista readagen, trodde att det knappt skulle finnas något alls kvar. Det hade jag helt fel om och tur var väl det!

Kom hem med världens finaste skor ifrån minimarket också förresten! Visst är dem fina?

***

Minimarket and Back had as I wrote previously a huge sale yesterday and of course I felt compelled to go into town and take a look. They have so nice clothes and their shoes, OMG. They are just perfect!

 

 

 

Leave a Reply

