Vinn hårinpackning ifrån Be Your Mood

IMG_3158 IMG_3152

 

Jag har ju som tidigare skrivit fått ett flertal testprodukter hemskickade till mig ifrån Be Your Mood och tänkte att, eftersom jag endast är intresserad av en utav färgerna i denna fina ask, så kunde jag ju tävla ut de andra sorterna. Så här kommer alltså min allra första bloggtävling!

Be Your Moods nya hårinpackning Colour Boost är en inpackning med färgpigment som ger glans, lyster och har en skyddande formula som bevarar din färg längre. Den fräschar upp din hårfärg mellan dina hårfärgningar/toningar.

Den fungerar även på ofärgat hår men har då inte lika stor verkan som den har på redan färgat hår.

Färgerna du kan vinna är följande:

Pale Gold 1030

Copper 745

Cherry 554

Chocolat Brown 521

 

Så här gör du för att tävla:

1. Gilla min Facebooksida HÄR.

2. Dela inlägget ifrån min facebooksida HÄR.

3. Kommentera inlägget här nedan med vilken produkt just du är intresserad av.

Sedan är det bara att hålla tummarna. Lycka till!

Tävlingen avslutas den 13:e Juli!

***

39 thoughts on “Vinn hårinpackning ifrån Be Your Mood

  1. Här måste jag självklart vara med. 🙂

    Gillar din fb-sida och delar inlägget där: Frida Bergner.
    Jag önskar vinna färgen Pale Gold 1030.

    Ha en fin dag/Frida B

  2. Chocolat Brown 521 vill jag helst vinna om jag har turen! Gillat och delat på facebook också! *Hoppas* =)

  3. Hej!
    Är gärna med i din härliga tävling.

    Jag skulle nog välja Chocolat Brown 521.
    Hoppas nu få vinna för då blir denna kvinna
    strålande glad.

    Med vänlig hälsning
    Julianna Fredriksson
    julianna@bredband2.com

    Delar tävlingen på Facebook

  4. Pingback: HÅRINPACKNING – 13/7 | BLOGGTÄVLINGAR

  5. Pingback: Fashion For Free Vinn hårinpackning ifrån Be Your Mood » Fashion For Free

  6. 1. Gillar din sida på facebook (Celine Naminah)
    2. Har delat din tävlingsbild på facebook offentligt (Celine Naminah)
    3. Jag hoppas på att vinna Copper 745 då den skulle passa riktigt bra till den färg ja har i mitt hår.

    Snälla, om jag vinner meddela det min blogg eller via mail då. =)

  7. 1. Jag är gärna med. Gillar din sida med namn Sofie Altuntas

    2. Delar tävlingen på min FBlogg

    3. Pale Gold 1030 skulle passa utmärkt till mitt hår

    Håller tummarna
    MVH Sofie

  8. Jag gillar din FB!
    Har även gillat och delat tävlingen på FB (Annika Nilsson)
    Om jag vinner så väljer jag Pale Gold 1030!

Leave a Reply

