Lyckan just nu är obeskrivlig!

10259810_10152289579094877_1884992162374716169_n

 

Jag var iväg till Sala igår kväll och höll på med en massa hemligheter. Jag kan inte avslöja riktigt ännu vad denna glada nyhet handlar om, dels för att allt inte är hugget i sten ännu & dels för att göra det hela lite mer spännande. Men jag kan ju skriva att för mig är detta något alldeles enormt och att det var längesen jag kände mig såhär glad och förväntansfull inför något.

Just nu sitter jag och håller både tummar och tår tills beslutet är helt klart!

***

I was in Sala last night and dealed with lots of secrets. I can not reveal just yet what this good news is all about, partly because not everything is set in stone yet and partly to make things a little more exciting. But I can write that for me this is something really huge and it was a long time ago that I felt this happy and excited about something.

Right now I am just sitting and hoping that everything will go my way!

4 thoughts on “Lyckan just nu är obeskrivlig!

Leave a Reply

