Jobb

IMG_4047

 

Förlåt igen för att jag har varit så dålig på att blogga. Men det har hänt så himla mycket den här veckan, och jag ska försöka att återberätta allt som är av intresse så snart som möjligt. I onsdags var jag som sagt iväg på Mattes student och sedan så har jag faktiskt jobbat också. Yes, ni läste rätt! Jag har fått jobb tills sista juni nu i sommar. Sen skulle vi få se ifall dem behövde mer folk lite senare i sommar också, men just nu är jag bara glad över att jag har fått jobb över huvud taget. Yay!

***

I’ve just got myself a job for the summer! Yay!

Leave a Reply

