Collect moments, not things

10277651_10152302905094877_1678500199411723560_n

 

Var ju som sagt iväg till Sätra Brunn i fredags och besökte deras spa där med några fina tjejkompisar. Det var ju egentligen en överraskningspresent till vår lilla Jennifer, men jag njöt nog minst lika mycket själv av dagen.

Det var så himla härligt att bara få vara för en stund, bubbla lite i bubbelpoolen, bada bastu och bara snacka lite skit sådär.

Jag hade ju även bokat in en aromamassage till Jennifer, samt en ansiktsbehandling åt mig själv och åååh, så himla behagligt det var! Jag höll på att somna under behandlingen, så himla skönt var det. Medans min ansiktsmask höll på att verka så fick jag även mina nagelband inoljade och lite handmassage utan kostnad. Personalen var supertrevlig och allt var bara jätttehärligt!

Rekomenderar verkligen att åka dit!

Klicka HÄR för att komma till Sätra Brunns hemsida.

***

I had a spa day with my girlfriends this friday, and it was such a wonderful and relaxing day. I hope I’ll be back there soon!

2 thoughts on “Collect moments, not things

Leave a Reply

