A House is made of Walls and Beams, a Home is made of Love and Dreams

ja

 

Igår var jag iväg på ännu ett möte angående den stora nyheten och eftersom vi nu både ha pratat med säljaren och bostadsföreningen så känner jag att det kanske är dags att berätta för er läsare vad det är som är på gång. Jag ska alltså flytta till en liten lägenhet i Sala!

Igår läste vi igenom kontraktet och skrev under med mera, så allt är näst intill klart nu & jag känner mig så himla glad.
Lägenheten är nyrenoverad och superfin med ett rum, hall & ett stort och rymligt kök. Grannarna verkar supertrevliga och allt känns bara så himla bra. Vi får nycklarna den första Juli, vilket är om 13 dagar. Jag flyttar alltså in i min allra första lägenhet om mindre än två veckor! Tjoho!

***

In 13 Days I will move into my first appartment and I’m sooo excited! I just can’t wait!

Leave a Reply

