New in

Image

 

 

Svängde förbi Dollar Store med mamma för några dagar sedan och fick bland annat dessa två produkterna med mig hem. Jag själv har varit väldigt dömmande inför Dollar Store som forfarande är rätt så nyöppnat hos oss. Men nu när jag har varit där ett par gånger, så börjar jag mer och mer ångra mig. Dem har så himla mycket olika produkter till så himla bra priser! Självklart finns det mycket strunt och så, men även mycket produkter ifrån välkända märken för runt halva orginalpriset.

Glasögonen har förmodligen ingen längre hållbarhet eller så, men om man sköter om dem ordentligt så är dem ju lätt värda de 50 kronorna som vi fick betala för dem. Jag blev helt förälskad när jag fick syn på dem i butiken och dem är lätt en av favoriterna just nu! Torrshampot ifrån Batiste som i vanliga kostar runt 80 kr, kostade nu endast 40 och har världens godaste doft! Den här produkten har blivit väldigt omskriven och hyllad i tidningen Elle, som jag prenumererar på och hade även en plats i deras goodiebag på Elle Beauty Awards 2014.

Så denna butik kan jag verkligen tipsa om! Om man har orken att kolla igenom allt småpynt och strunt så kan man faktiskt hitta riktigt fina produkter till kanonpriser.

***

I just want to tip you guys about the Dollar Store. You can find so many nice products for great prices. I was there just some days ago and came home with these two products.

 

Leave a Reply

