Snart smäller det!

Image

Nu är det faktiskt bara sex dagar kvar tills vi får nycklarna till lägenheten! HALLÅ! Sex dagar! Så himla spännande ju, jag kan fortfarande inte riktigt fatta det, men är så himla lycklig ändå. Det enda som skulle få allt detta att kännas ännu bättre, vore att ha min fina pojkvän hemma hos mig just nu så att vi kunde sitta och fnittra tillsammans, prata om möblering och matlistor.

Matte har varit borta i Stockholm och jobbat hela veckan, men han kommer hem imorgon igen så jag ska verkligen inte klaga. Lite saknar jag ju min fina i alla fall dock, det kan jag inte ljuga om.

***

It’s only six days left until we will get the keys for the new appartment and I am soooooo excited! This is going to be so great. Can you believe it? Six days! This is just fantastic!

Leave a Reply

