Måndagsgott!

10420060_10152333149629877_7189151310739341736_n

 

Det är måndag idag igen, och jag fortsätter att jobba på. Jag är medveten om att jag har varit lite dålig på att blogga på senaste men har bara inte haft orken eller tiden till att blogga… Det blev en lång jobbvecka förra veckan, jag åkte till och med in en stund på lördagsförmiddagen för att jobba några extratimmar, så ni kan ju förstå att jag behövde någon dag att vila på också. Sedan kom ju min pojkvän hem över helgen efter att ha varit i Lidingö i typ en evighet, så jag ville ju självklart ha lite tid med honom också. Därav blev det alltså lite mindre fixat och donat på bloggen!

Idag blev det alltså en ny vecka, vecka fyra på jobbet för min del, och jag var så himla trött när jag skulle upp imorse! Usch och fy på måndagsmornar! Men när jag väl kommit till jobbet så rullade dagen på rätt så bra ändå, och till eftermiddags-rasten så hade det dukats upp med jordgubbar och glass till alla oss på lagret. Supermysigt!

***

It’s Monday again and it was so damn hard to get out of bed this morning, I felt like if I had not had any sleep at all during the night. But once I got to work the day went pretty fast anyway and at the afternoon break, we were invited to have some strawberries and ice Cream in the dining hall. Yummi!

2 thoughts on “Måndagsgott!

Leave a Reply

