Precis hemkommen ifrån jobb

IMG_4357

 

Kom precis iväg ifrån jobbet och kände att det kanske var dags för ett litet inlägg. Nu har det varit sådär jättelängesen sedan jag sist skrev här på bloggen, men det är så mycket på gång just nu med jobbet, mig själv och lägenheten såklart! Hur som helst så ska jag försöka bättra mig nu!

Grejen är att vi inte har fixat internet till lägenheten ännu och därför har jag svårt att blogga lika mycket som jag egentligen vill göra. Och jag tycker ju att det är så frustrerande att blogga via mobilen, då ingenting någonsin vill gå min väg. Aja…

Ifall ni vill följa mig och mitt liv även när jag är lat och inte bloggar, så kan ni följa mig på Instagram. Klicka HÄR för att komma till mitt konto.

***

I just got home from work and felt that mayby it was time for some blogging. It was a while ago, but I have my reasons. It has been so much stuff going on with me and my life, at work and also at home with the new apartment.

If you want to see what I’m up to even when I don’t have time for the blog, you can follow me on Instagram. Click HERE to come to my account.

Leave a Reply

