Yesterday

20140711_215719(0)20140711_215718

20140711_2207112014-07-13 00.40.08

 

 

 

Var iväg igårkväll för att fira två fina tjejer som precis fyllt arton. Dem hade festen på en stor fin loge som dem hade smyckat med bord, dukar och fina ljusslingor, det var i alla fall hur mysigt som helst där uppe!

Tog inte nå kort vid logen alls tyvärr, men desto mer foton blev tagna under våra små promenader som jag och mina girls smet ut på lite då och då under kvällen.

Det är så sjukt att det alltid är så himla underbart att träffa er! Varje gång vi umgås får jag liksom lyckopirr i hela kroppen! Och jag är så himla glad att vi återupptog kontakten igen, nu släpper jag inte iväg er i första taget kan jag lova! 💕💕

***

Went to a party yesterday with my girlfriends and even thought we spent the most of our time away from the party area we still had a really good time. You just can’t be anything else then happy when you are hanging out with theese three!

 

20140712_000457

2 thoughts on “Yesterday

Leave a Reply

