God Morgon

IMG_4561

 

God morgon alla glada!

Själv är jag tråkigt nog inte så glad… Var ju ute till rätt så sent igår kväll, så jag är ju lagom trött och eländig idag men det är inte allt. Sen har jag dragit på mig ännu en förkylning, det här är hemskt alltså!
Halsen värker, rösten skär sig och näsan rinner. Det låter ju inte som en härlig lördagsmorgon eller hur? Men men, jag ska inte klaga mer!

Just nu sitter jag i alla fall och planerar lite i lägenheten, kollar upp möbler, priser och springer runt och mäter som en tok här hemma. Grannarna lär ju undra vad det är som låter när jag springer fram och tillbaka, balanserar på stolar för att nå upp till taket och när jag drar runt möbler, haha. Men det får dem leva med!

***

I’m having the worst morning… I woke up to another bloody cold, my throat is sore and I can barely speak. But I’m trying to cheer myself up by planning and decorating around the apartment.
I hope you all woke up a little more happier than I did!

Leave a Reply

