The Fault in Our Stars

fault-in-our-stars-poster-large

 

Jag var iväg på bio i onsdags med en fin vän vid namn Joanna. Vi kollade på The fault in our stars (Förr eller senare exploderar jag), som vi båda har längtat sååå efter att fått se, och åh så bra den var! Så himla fin!

Blev lite småkär i filmens manliga huvudperson (som alltid), men jag tvivlar starkt på att jag var den enda i bio-publiken som kände så.

Åh Augustus!

Hur som helst så var det ett jättefin film, som jag absolut kan rekomendera.

***

I went to the movies to watch The Fault In Our Stars this wednesday with a friend, Joanna. We had waited sooo long for this movie and we didn’t get disappointed, it was so beautiful!

2 thoughts on “The Fault in Our Stars

Leave a Reply

