Kräftskiva

 

 

IMG_5712

 

 

Internet krånglar fortfarande och det är därför det går lite dåligt med bloggandet, men jag tar vara på de få tillfällen jag får!

Något av de många spännande sakerna ni har missat sedan sist var ju mitt och min kusins familjefirande med kräftskiva! Så himla underbart gott, tror inte att jag har ätit sådär mycket på år!

***

We celebrated me and my cousin last saturday, we have both turned one year older during this month and we just had to celebrate this with crayfish. It is a must during this time a year!

Leave a Reply

