Fashion Plans

IMG_5701

Nu börjar det verkligen kännas att hösten är på väg och jag känner att jag bara måste skaffa mig en bättre höstgarderob tills dess, eller i alla fall lite inspiration tills kylan börjar på allvar.

Nu på torsdag drar jag i alla fall iväg till Sturegallerian i Stockholm för lite höstmode och roligheter, och sedan åker jag förmodligen tillbaka till huvudstaden även nästa vecka på ett VIP-event i samarbete med Elle och Marc by Marc Jacobs. Jag längtar!

***

Autumn is on its way and I feel that I just have to get me a better autumn wardrobe until then, or at least some inspiration until the cold starts in earnest.

This Thursday I’m off to Sturegallerian in Stockholm for a little fall fashion and other fun visits, and then I will probobly go back to the capital next week as well when I am going to an VIP event in collaboration with Elle and Marc by Marc Jacobs. I can not wait!

Leave a Reply

