Ur mina Goodiebags

IMG_5895IMG_5885IMG_5882

 

Jag har fått en hel del frågor om vad jag fick med mig hem ifrån Stockholms Fashion Night som jag var iväg på nu i torsdags, så här kommer ett inlägg till alla er som undrar!

Jag fick en massa olika tidningar om mode, inredning, mat och hårstyling, kassarna innehöll även många olika hår- och sminkprodukter, samt parfymtester, godis och smycken, men även mycket mycket annat som ni kan se på bilderna.

Jag kan ju säga att jag var lagom lycklig när jag kom hem och fick gå igenom alla dessa fina saker och ting.

***

This is some of the stuff that were in my goodiebags from this thursday, when I were in Stockolm for the Fashion Night. I was so happy when I got home and got to go through all of these pretty things!

Leave a Reply

