I ett försök till finare naglar

IMG_6450IMG_6451

.

I ett försök att få ut det mesta av min nagelförlängning så slet jag fram mina nagellack igårkväll. Jag tänkte att man kanske kunde måla över den där fula kanten som blir längst in på nageln med vanligt topplack istället för att ta bort allt glitter, som jag har blivit så galet kär i. Har lite för svårt att skilja mig ifrån det, haha.

Det funkade ju lite grann på den ena handen, där det blev rätt så snyggt, men på den andra blev det knappt någon skillnad alls tyvärr.

Så det blir nog att ta bort naglarna nu så fort jag får tiden, puh!

Aja, men då har jag testat i alla fall och vet att det inte fungerar. Annars hade jag bara gått runt och undrat!

***

I tried to fix my nails yesterday but it didn’t make a big different so I will probobly have to remove them some time this week.

Do you have any tip to make the nails hold longer?

Leave a Reply

