Enjoy the little things

IMG_6694

.

Det är så himla underbart när man får en stund över. Som idag, när jag kom tillbaka ifrån stan och insåg att jag fortfarande hade  en bra stund över innan det var dags att åka in emot Västerås och skolan.
När man bara kan få ta det lugnt och andas ut en stund liksom, oftast så gör väl jag kanske precis tvärt om när jag får tid över, men men! I framtiden ska jag försöka ta bättre vara på dessa små lyckliga tillfällen och inte försöka fylla ut dem med en massa andra onödigheter.

Nu ska jag i alla fall försöka att bara ta det lugnt den här sista halvtimmen innan det är dags att ta fram cykeln.

Hoppas att ni får en fin dag!

”’

It is so lovely when you get some free time all of a sudden, that you didn’t plan with. Like today when I got home from the mall, I still had a few hours until I had to go to school and it’s so damn nice to just have some time to breath and take it easy.

So that is exactly what I’m going to do now, with the last 30 min I have until I have to go to the station.

I hope you all have a great day! xx

One thought on “Enjoy the little things

  1. Pingback: Free Japan

Leave a Reply

