Champagne Thursday

IMG_6719

.

Jag och Felicia hade så trevligt igår, vem tackar inte ja till en torsdag av att skåla i champagne och ta emot gåvor för över tusenlappen liksom? Jag bara älskar dem här dagarna då jag får springa runt på Stockholms gator och kolla in i alla vackra, upplysta butiksfönster och bara andas in storstadslivet ordentligt.

Igår kom det åter igen fram en kille och berömde min stil, vilket gör mig så himla glad. Att någon tar den tiden ur sitt liv för att få mig att skina upp sådär, det gör verkligen min dag. Tack du okända man!

Mer bilder ifrån kvällen och vad som gömmer sig i mina goodiebags kommer komma upp inom kort, så se till att klicka er tillbaka så fort som möjligt.

Hoppas att alla får en fin dag! xxx

***

I had such a great time yesterday with my fab girlfriend Felicia, we drank lots of champagne and came home with such nice products.

Another guy stopped me yesterday by the way, and commended on my personal style. This makes me so happy, that someone takes time from their own busy lives just to make me a bit more happier. This is so fantastic! Thank you so much unknown man!

More pictures from yesterday will come up on the blog soon, so make sure to come back soon again.

Hope you all have a beautiful day! xxx

2 thoughts on “Champagne Thursday

Leave a Reply

