I’m on my own

3 ny.

Idag var sista dagen jag fick träffa min fina på en hel vecka! Han och hans familj har nu åkt iväg till Mallorca för att fira att Mattias pappa fyller hela 50 år. Egentligen så var jag medbjuden och var också väldigt sugen på att följa med dem, men jag kände att det vore för riskabelt att komma efter i skolan nu när jag precis har börjat om på nytt liksom. Och sen så är det ju alltid bra att spara in lite pengar tills svårare dagar också!

Hur som helst så hoppas jag att ni får det riktigt härligt där borta och att ni berättar allt för mig medan jag sitter här hemma i höstkylan!

***

Today was the last time I saw my boyfriend for a whole week. He are going to Spain with his family to celebrate his dad’s 50th birthday. I’m starting to miss him already now, so I don’t know how this will end, haha.

What are you doing this week?

2 thoughts on “I’m on my own

  1. Hej!
    Efter en lång tids uppehåll så har jag nu börjat blogga igen. Om du vill bli inspirerad av mode, inredning och resor så ska du kika in på min blogg. Jag hoppas att du vill följa med på min resa!

    Kramar

Leave a Reply

