New in from Marc By Marc Jacobs & Raglady

IMG_6767IMG_67790

.

Fick hem det här fina paketet ifrån Raglady här om dagen. Och åh vilken inslagning, jag var bara tvungen att fota detta.

Det kanske låter larvigt, men sådana här små gester som att slå in paketet i zebrarandigt silkespapper och pynta varan med en rosa liten rosett gör mig som kund så glad. Det hela känns väldigt lyxigt och exklusivt, jag känner mig som en extremt viktig och omtyckt kund av företaget och sådana här småsaker tycker jag är jätteroliga. Det är bland annat sådana här handlingar som gör att jag blir sugen på att handla ifrån samma butik igen.

Så Keep up the good work Raglady!

Förutom själva paketet så är jag även helt galen i mitt nya mac-fodral. Hur snygg och stilren är inte Marc Jacobs workwear kollektion liksom?

***

This might sound a bit silly, but to receive a package that is wrapped in zebra stripes and decorated with a little pink ribbon makes me so giggly. And this kind of stuff makes me wanna buy more stuff from that company. The fact that the staff take their time to make me happy in that way, makes me feel like a very important and loved customer.

So keep up the good work Raglady!

I am absolutely crazy in love with my new Mac shell by the way. I mean, how good looking and stylish isn’t Marc Jacobs workwear collection?

Leave a Reply

