My Weekend

DSC_5624Snapchat-20141004090335

Det var så himla skönt när jag insåg i fredags hur jag äntligen var ledig igen, det var verkligen något jag behövde efter en tuff vecka i skolan. Jag fick till och med sluta lite tidigare på fredagseftermiddagen, vilket gav mig ännu en starkare fredagskänsla. Jag for iväg emot tåget och åkte hem till Mamsen för Tacokväll. Åh, det finns inget godare än Jamie och Mammas ökända guacamole! Mumma, säger jag bara!

Dagen på lördagen fortsatte relativt slappt, men sedan åkte jag in emot byn tillsammans med mamma, Jamie, moster och kusin för att gå på fotbollslagets årliga höstfest. Vi dansade enda in på småtimmarna och hade det faktiskt riktigt roligt!

***

I got to go home from school a bit earlier this Friday afternoon, which gave me even stronger Friday feelings. I set off against the train and went home to Mummy for Taco Night. Oh, there’s nothing better than Jamie and Mom’s famous guacamole! Yummi!

The Saturday continued relatively relaxed, but then I went in to the village with my mother, Jamie, my aunt and cousin. It was time for the football team’s annual autumn party. We danced into the night and had actually really fun!

Leave a Reply

