Möhippa

MÖHIPPAIfall det är någon där ute som inte vill vara med på bild så är det bara att kontakta mig så tar jag bort dem omedelbart.

Gårdagen spenderades med dessa damer, vi överraskade min fina svägerska med Möhippa.

Jag gick upp redan vid 6-tiden för att göra mig iordning och åkte sedan tillsammans med de andra tjejerna och killarna (som skulle kidnappa den blivande brudgummen samtidigt) hem till paret. Efter att vi väckt Sara med tutor, skrik och strumpbyxor neddragna över huvudena så tog vi med oss bruden och fortsatte emot champagnefrukosten, där det börjades med ett antal olika lekar för att lära känna varandra och även några uppdrag för huvudpersonen dagen i ära!

Uppdragen fortsatte sedan genom hela dagen och för varje lyckat uppdrag fick Sara några slantar till sin kassa. För pengarna som hon samlade in under dagen fick hon sedan köpa outfiten för kvällningen, då vi skulle ut och äta på Tinget.

Allt var i alla fall hur trevligt och roligt som helst, och jag är riktigt imponerad av möhippe-gänget som var så duktiga på att komma med så kreativa och roliga idéer, att dem lyckades planera en sådan succédag!

Allt var som sagt hur bra och välplanerat som helst, men favoriten för min del var definitivt pole dancingen, vilket tjejerna på Sweet Life lät oss pröva på. Så himla jobbigt, men även så himla kul!

***

Yesterday was spent with these fine ladies, we surprised our lovely Sara with a hen party.

Everything was so fun, and so well planned by the girls. We played a lot of games, the bride got plenty of amusing assignment and we got to eat a delicious dinner at Tinget. But for me, the favorite part was definitely the pole dancing, which the girls at Sweet Life let us try. So tough, but also so much fun!

Leave a Reply

