Nästan helg

IMG_7602 IMG_7612 IMG_7614

Igår var det ju nästan helg igen, så Matte och jag gjorde en supergod sallad, med krutonger och en massa annat gott. Och jaa, man kan faktiskt äta sallad två gånger i veckan om man är riktigt sugen på det! Haha!

Hur som helst så blev det i alla fall jättegott, och det börjar vattnas i munnen på mig nu bara av att se på gårdagens bilder. Åh, så vi kan Älskling!

Efteråt lyxade vi till med en varsin milkshake också, så himla gott. Och åh, så jag kommer bli tjock i framtiden om jag inte slutar med det här beteendet. Alla andra kör med sina hälsosamma smoothies och springrundor, medan jag kör på mina milkshakes. Haha, det gäller att sticka ut ur mängden!

***

Yesterday it was almost time for weekend again, so Matte and I made a super tasty salad with croutons and a lot of other goodies. And yeah, you can actually eat salad twice a week if you’re really hungry for it! Haha!

It was so delicious, and I can really feel how it starts to watering in my mouth right now just by looking at yesterday’s photos.

Afterwards we had some sweet, luxurious milkshakes as well. Oh, how good it was and oh, how fat I will be in the future if I do not stop this behavior. All the other girls live for their healthy smoothies and morning gym rounds, while I live for my milkshakes. Haha, it is all about standing out from the crowd!

4 thoughts on “Nästan helg

Leave a Reply

