Den stora nyheten!

Namnlöst-1kIMG_6410 (kopia)

Nu har ni fått vänta ett bra tag, alla fina vänner och läsare. Och jag förstår att ni är nyfikna, det hade jag också varit!

Jag tycker i alla fall att det är roligt med lite nytt och spännande sådär ibland, och jag hoppas att ni håller med mig. Sen så kan ju jag själv också tycka att det hela blir ännu roligare och mer speciellt när man får vänta på överraskningen ett tag, tycker ni inte?

Som ni redan vet så kommer den stora nyheten att släppas idag, och om allt går som det ska så kommer ni att få höra allt om det hela inom en timme. Det stora inlägget läggs upp 22.00 ikväll!

***

I know that you have waited for a great while now, all my lovely friends and readers. And I understand that you are curious, I know I would have been!

As you already know, the big news will be released today. And if all goes as it should, then you’ll get to hear all about it all within an hour. The great post is going up on the blog at 10 PM tonight!

2 thoughts on “Den stora nyheten!

Leave a Reply

