För att få liv i mig själv

IMG_7695 IMG_7701 IMG_7703

Efter att ha suttit uppe till tre i natt och arbetat med bloggen och mitt hemliga projekt, så krävdes det en ordentlig frukost för att få liv i mig i morse. Därför kokade jag ihop en stor portion med havregrynsgröt och toppade det hela med hallon och mullbär.

Så nu är jag pigg och glad och orkar förmodligen med även hela den här dagen också.

Har ni några spännande planer för den här lördagen?

***

After sitting at my laptop until three o’clock this morning, to work on the blog and on my secret project, I had to make a decent breakfast to wake myself up. Therefore, I cooked a big portion of oatmeal and topped it off with some raspberries and mulberries. So nice!

So now I am energetic and happy again, and hopefully able to cope with this day as well.

Do you have any exciting plans for this Saturday?

Leave a Reply

