Pre Dinner Drinks

IMG_7713 (kopia)

Mattias serverar mig drinkar när jag sitter och jobbar. Detta kan jag absolut leva med!

Just nu sitter jag som sagt framför datorn och jobbar lite med bloggen, bilder och min nya youtube-kanal också! Men annars så har jag faktisk varit ute nästan hela dagen. Det har varit städdag i hela huset som vi bor i, så vi har varit ute i trädgården, krattat och städat iordning tillsammans med våra grannar i dem andra lägenheterna. Jag känner av både fötterna och ryggen nu, men det är ju alltid skönt att vara ute och få i sig lite frisk luft också.

***

Mattias is serving me drinks while I’m sitting at the laptop and are working. This I can absolutely live with!

So right now I’m sitting at the computer, but besides right now, I have been mostly outdoors today. Our building has had a cleaning day today, before the winter is coming.

It is lovely to be out in the nature a bit, especially this time a year, when the leaves are changing colors.

5 thoughts on “Pre Dinner Drinks

Leave a Reply

