Plans for Halloween

IMG_7643 (kopia)

Under slutet av vloggen jag postade förra veckan så fick ni en liten, liten sneakpeak på vad jag förmodligen kommer vara under Halloween i år, vilket alltså är en hjort/rådjurs-liknande figur (Tänk er en snyggare outfit och pannband med kvistar som horn). Och dem få sekunderna under filmen som jag gav åt till att visa upp sminkningen intresserade tydligen väldigt många tittare, då jag har fått flera kommentarer och meddelande om just detta.

Flera har undrat när/om min smink-tutorial kommer upp på min youtube-kanal och på bloggen snart, och vissa har bara varit väldigt nyfikna på vad det är jag har försökt åstadkomma med sminkningen. Haha, jag erkänner att jag absolut inte är någon Make Up-expert, men lite kan man väl ana vad det är jag är?

Men som tidigare nämnt, försök att tänk er horn och en mer passande klädsel till utklädnaden också, haha.

***

In the vlog I posted last week, you had a tiny little sneakpeak on what I’ll probably be dressed as during Halloween this year, which is probably going to be a deer-like figure (Imagine a nicer outfit and a headband with twigs as antlers). And those few seconds during the vlog that I gave to to show the makeup interested apparently very many viewers.

Several readers have been wondering when and if my makeup tutorial is coming up on my YouTube channel and on the blog soon. And some have just been very curious about what it is I’ve been trying to accomplish with the makeup. Haha, I can admit that I’m certainly not a Make Up expert, but if you really try, can’t a you see?

But as mentioned earlier, try to imagine the horns and a bit more appropriate outfit as well, haha.

Leave a Reply

