Radiointervju med mig i BRPSA Internet Radio

intervju

BRPSA Internet Radio har tidigare intervjuat Saga Scott ifrån Paradise Hotel och även den berömda seriens programledare Malin Gramer. Det är här ni har fått höra det allra senaste hemligheterna ifrån paradiset och även fått er ett gott skratt tack vare de underhållande killarna på kanalen.

Imorgon är det min tur i rampljuset, då det är jag som svarar på frågorna. Missa inte intervjun med mig, AdinaKristina på BRPSA Internet Radio söndag 26/10, 21.00

***

BRPSA Radio has previously interviewed Saga Scott from the swedish Paradise Hotel and also the show’s presenters Malin Gramer. This is where you have been updated about the latest secrets from paradise and also got a good laugh thanks to the entertaining guys on the channel.

Tomorrow it’s my turn in the spotlight, when it is I who answer the questions. Do not miss the interview with me, AdinaKristina on BRPSA Radio Sunday, 26/10, 21:00

2 thoughts on “Radiointervju med mig i BRPSA Internet Radio

Leave a Reply

