Ett av mina projekt, det levande CV:t

Det här är ett jobb jag gjorde för en tjej vid namn Ellen, då jag assisterade Jamie Bailey under en fotografering. Hon behövde nya bilder till sitt CV vilket Jamie ordnade, medan jag jobbade på något helt eget vid sidan om.
Det här är resultatet, ett levande CV.

En alldeles speciell presentation av Ellen som arbetssökande, som absolut kommer sticka ut bland de andra jobbansökningarna.

***

A job I did for a girl named Ellen, when I assisted Jamie Bailey during a photo shoot. She needed some new photos to her resume which Jamie gave her, while I was working on something completely different alongside on my own.
This is the result, a living resume.

A special presentation of Ellen as a jobseeker, that will absolutely stand out among the other job applicants.

2 thoughts on “Ett av mina projekt, det levande CV:t

Leave a Reply

