Fashion and Breakfast

IMG_7762 IMG_7767

Nu, efter en supergod och uppiggande frukost framför en lagomfnittrig, bra tjejfilm så sätter jag mig ner igen för att fortsätta med redigering av både filmer och bilder, skoluppgifter och alla andra projekt jag har för mig just nu!

***

Now, after a super tasty and invigorating breakfast in front of a giggly girl movie I will sit down again to continue with the editing of both movies and pictures, school work and any other projects I have on me right now!

6 thoughts on “Fashion and Breakfast

  1. Jag är på väg att flytta till USA för att jobba som au pair. Jag är just nu i matchningsprocessen och väntar på att hitta den perfekta familjen! Kika gärna in på min blogg och följ med på mitt äventyr 🙂

    • Åh, så spännande! Jag har också varit lite sugen på au pair, men har aldrig riktigt vågat ännu. Men jag hoppas att allt går bra för dig och att du får en fin värdfamilj! Och USA av alla stället, det låter som om du kommer att få det jättehärligt. Lycka till!

Leave a Reply

