Våra fina grannar

IMG_7890IMG_7892

Jag har haft så fullt upp på senaste tiden och det är så roligt, idag är det ingen skillnad. Tyvärr så har bloggen fått lida lite på grund av detta, men jag hoppas att ni inte tycker att det har varit världens undergång för det. Nu hann jag ju smyga in ett litet inlägg, eller hur?

Vi var över till två av våra närmsta vänner igårkväll för att kolla in deras nya, fina lägenhet, som ligger alldeles vid oss för övrigt, Och åh, så stor den var. 63 kvadratmeter kanske inte låter stort i era öron och inte för mig heller, eftersom jag har noll koll på siffror och sådant. Men när jag väl kom in i den än så länge tomma lägenheten så var det ju nästan så att man gick vilse! Haha, det kanske är att ta i, men jag är i alla fall grymt lycklig för er skull och håller alla tummar och tår för att ni kommer trivas i ert nya hem!

Ska bli jättespännande att se hur ni tänker gå med inredning och alla nya saker och ting!

***

I have been so busy lately and today there is no difference. Unfortunately, the blog has suffered a bit because of this, but I hope you do not think that it has been the end of the world because of it. Now I did sneak in a little something, right?

Me and Matte was visiting two friends last night, to have a look at their new app. And it was so big and airy, I’m so happy for you guys! I’m holding my fingers crossed that you will like it here!

We were transferred to two of our closest friends last night to check out their new, nice apartment

Leave a Reply

