How to match your Timberlands

Timberland

Kängor / Jeans / Skjorta / Väska / Hatt / Ringar / Nagellack

En tjej skrev till mig för ett tag sedan, och undrade hur man kunde matcha ett par snygga Timberlands på bästa sätt.
Jag vill bara börja lite lätt med att berätta hur avis jag är på dig som har ett par, dem är ju så himla snygga! Verkligen dem perfekta höst- och vinterkängorna ju!
Om jag hade haft ett par själv så skulle jag förmodligen leva i dem dag in och dag ut, jag skulle matcha dem med ett par snygga, tighta jeans och en oversized naturfärgad topp instoppad i byxorna, tillsammans med lite guldiga detaljer kanske. Jag kunde även addera en liten, söt, super-girly handväska också, för att få den perfekta motsägelse-outfiten. Det söta och gulliga får här liksom slåss emot det hårda och maskulina i de tjocka traktorsulorna, vilket jag bara älskar!
Det är även snyggt att gå all in inför skogshuggar-stilen. Ett par slitna, ljusa jeans, vitt linne och en rutig skjorta knyten runt midjan låter dig verkligen ta fram din tuffa och oövervinneliga sida. Så snyggt.
***
A girl wrote to me a while ago, and was wondered how she could match a pair of Timberlands in the best way.I just want to start by telling you how jealous I am of you who owns a pair of Timberlands, they’re so damn good looking! Really the perfect autumn and winter boots!
If I had a pair for myself, I would probably live in them day in and day out. I would match them with a pair of nice, tight jeans and an oversized natural colored top tucked in, along with some golden details perhaps. I could also add a small, sweet, super girly purse to get the perfect outfit-contradictory. The cute and cuddly gets to fight against the tough and masculine in this outfit, a contrast which I just love!

It’s also neat to give in to the whole lumberjack-style. A pair of worn, bright jeans, a white tank top and a red, checked shirt tied around the waist allows you to really bring out your tough and invincible side. So neat.

Leave a Reply

