En månad till Julafton!

IMG_8454 IMG_8460 IMG_8461 IMG_8463  IMG_8483IMG_8474

Första advent närmar sig med stormsteg och även fast jag inte har fått upp så jättemycket pynt än så länge så är det ju en början i alla fall. Jag har ordnat med lite ny belysning, hyacinter och jag har även införskaffat mig en hel massa nya ljus också, vilket är ett måste till den här mörka tiden. Mina adventsljus var ett snabbt ihopbygge, och är förmodligen även lite brandfarligt då ljusen är så låga… Men men! Då är det bara att vara lite försiktig när jag ska använda just dem!

Hur ska ni pynta nu tills jul?

***

Advent is fast approaching and even though I haven’t put up that much decorations so far, it’s still a start. I have arranged with some new lighting, hyacinths and I have also procured me a whole bunch of new candles as well, which is a must at this dark time.

How will you decorate this christmas?

2 thoughts on “En månad till Julafton!

Leave a Reply

