Review on Invisibobble, the Traceless Hair Ring

IMG_8938 IMG_8940 (kopia) IMG_8942

Inlägg i samarbete med Invisibobble & Blogfame

Dessa två överraskningar kom hem till mig under förra veckan och jag har redan börjat använda dem flitigt.

Invisibobble är spiralformade hårsnoddar som levereras i 3-pack i en fin förpackning. De skadar inte håret, går inte sönder och de lämnar inga märken efter sig. Detta är ett perfekt alternativ till er som kanske vill ha undan håret ifrån ansiktet under dagen då ni arbetar/går i skolan, för att sedan även kunna släppa ut håret igen på kvällningen utan att behöva stå med plattången och försöka få bort de fula “vecken” i håret efter den vanliga hårsnodden. Allt detta slipper du nu med denna omtalade hårnyhet!

Invisibobble är perfekt att ha när du tränar och tvättar ansiktet på morgonen. Jag går gärna med toffs hela morgonen innan jag lämnar lägenheten, vilket jag nu även kan göra utan att behöva tänka på vilken frisyr jag vill ha resten av dagen.

Dem senaste dagarna har jag även testat att göra några håruppsättningar med mina invisibobbles och även fast jag absolut inte är någon frisör så har det gått väldigt bra. Företagets uppfinning är väldigt töjbar och lätt att använda, dem håller även frisyren på plats sjukt länge, trots nytvättat och osprayat hår.

Dem är helt galet bra och jag rekommenderar detta starkt till alla mina läsare!

Klicka HÄR för att köpa ditt egna paket.

***

These two surprises came home to me last week and I have already started using them all the time.

Invisibobble is a spiral hair band delivered in 3-packs in a nice package. They will not damage your hair, do not break and they leave no marks behind. This is a perfect option for those of you who may want to have your hair away from your face during the day when you work / are in school, but then also wants to be able to let your hair out in the evening without having to stand with your straightener and try to get rid of those ugly “curves” in your hair after the normal hair band. Now, with the new hair sensation, you don’t even have to think about this anymore!

Invisibobble is perfect to wear when you exercise and wash your face in the morning. I usually want to have my pony tail up all morning before I leave the apartment, which I now can without having to think about what hairstyle I want the rest of the day.

These last few days I have also tried to make some different hairdos with my invisibobbles and even though I’m certainly not a hairdresser it has gone very well. It is a very elastic and easy to use product, it also holds the hairstyle in place for a really long time, although freshly washed and unsprayed hair.

They are so perfect and I highly recommend this to all of my readers!

Click HERE to buy your own.

2 thoughts on “Review on Invisibobble, the Traceless Hair Ring

Leave a Reply

