Christmas Preparations

IMG_9254 (kopia) IMG_9259 (kopia) IMG_9267 (kopia) IMG_9272 (kopia)

Julstressen har verkligen fått tag på mig i år. Det kanske inte riktigt är själva julförberedelserna som har fått mig i obalans, men just den här tiden har varit väldigt jobbig för min del. Även fast jag nu har lov ifrån skolan så har jag fortfarande uppgifter som måste lämnas in innan skolstarten igen, jag har jobb inplanerat och sen börjar jag faktiskt redan nu bli lite nervös inför studenten. Jag menar, det är ju inte långt kvar till studentbalen, kryssningen och sådant. Det är sjukt hur snabbt tiden kan gå!

***

The Christmas stress has really got a hold of me this year. Maybe it has not been the Christmas preparations that have gotten me out of balance, but this time has been really difficult for me. Even though I am on my winter break from school I still have some assignment that has to be turned in before I start again this Januari, I have job scheduled during the week and I have also start to worry about my graduating. It is not that far away anymore!

Leave a Reply

