Easter Celebration

IMG_0540 (kopia)IMG_0538 (kopia)

Vi är redan inne på April och påskhelgen, kan ni tänka er? Det står ju inte på för än vi kan springa runt i sommarklänningar och äta glass i gassande sommarvärme igen! Hur härligt känns inte detta?

Idag blir en lugn dag för mig, vilket är passande då jag verkligen måste försöka vila upp mig efter min förkylning och inför alla påskmiddagar. Igår tjuvstartade vi lite i och för sig hos min kusin, men det riktiga firandet börjar inte för än imorgon och sen håller det i sig ända fram till annandag påsk.

***

It’s already April, and it’s already easter! Soon we can run around in long summer dresses and enjoy tasty ice creams in the summer heat again. I’m sooo longing for summer!

Leave a Reply

