Making something out of today

DSC00515 (kopia) DSC00516 (kopia) DSC00532 (kopia)

Min lördag bestod av både ett tidigt morgonpass med mina små-knattar, men också kvällsjobb på hotellet. Tiden där emellan passade jag på att sova några extra timmar för att orka med natten, så något annat hann jag tyvärr inte med.

Därför tänkte jag njuta lite extra mycket av söndagen idag istället. Efter lunch hos farmor med familj åkte jag och Mattias ut på en liten tur med bilen. Vi lyxade till det med en liten bakluckepicknick och tittade på alla fina villor och gårdar som ligger runt om här i Sala. Så himla mysigt och roligt att se sig omkring, speciellt när solen är framme!

***

After a saturday consisted of just work and sleep basically, I decided to really enjoy today. So after a pleasant lunch at my grandma’s with family, Me and Mattias went out for a little mini roadtrip. We had our own little picnic in the back of the car and looked at all the lovely villas and farms located around here in Sala. The weather was just great!

2 thoughts on “Making something out of today

Leave a Reply

