Första dagen på NTI

11905755_10153277960224877_954578888_o

Idag låstes mina första uppgifter upp på NTI-skolan, och jag har jobbat på som bara den. Känns så jädra bra!

Jag håller alltså på att plugga upp mina betyg, gå klart de kurser jag missade på gymnasiet nu istället på distans via NTI-skolan i Västerås.

***

Today I started my studies at the NTI-school, to higher my grades and catch up on the classes I missed last year. I’m super excited!

One thought on “Första dagen på NTI

Leave a Reply

