Så galet irriterad

IMG_20150911_105710IMG_20150911_105220

Jag som var så himla pepp på skolan imorse efter att det gått så pass bra med allt igår.

Och så mitt i arbetet (Precis när jag håller på att spara), så stängs datorn av och ALLT försvinner, så otroligt irriterande! Jag kör på lite igen och så… Jo, men vad händer? Samma sak ännu en gång.

Just nu har jag god lust att slänga iväg hela datorn ut genom fönstret.

***

My Mac is so not cooperating today, and I so just want to throw it out the window right now…

Leave a Reply

