Lång Vecka

IMG_20151025_230804

Sådärja, då var det en hel vecka sedan jag skrev här på bloggen sist. Ibland blir det ju så tyvärr.

Min vecka har i alla fall mest bestått av en hel massa studerande, gråtattacker och åkandes fram och tillbaka. Jag har fått en fast tid hos den nya psykologen nu i alla fall, vilket känns såå bra. Vi har planerat medicinändringar och nya doser med läkaren, pratat om framtiden och så vidare. Men jag har även tänkt mycket på halloweenutklädnad inför helgen, ätit finmiddag med både kusin och pojkvän och så har jag faktiskt börjat fundera lite kring julklappar och julfirande också.

Bara 55 dagar kvar till julafton nu!

***

It has been a really long week, but the weekend is getting closer and so is the halloween celebrations. Then it’s not long at all until  Christmas and New Years eve, this is crazy. Time goes so fast!

Leave a Reply

